Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Mikrospínač bez páčky, který je často používán v zámku dveří u vozů koncernu Volkswagen.
Mikrospínač SPDT s 17mm páčkou a jednou stabilní polohou pro montáž na kabel
Mikrospínač SPDT s páčkou, jednou stabilní polohou a připojením pomocí vodiče
Voděodolná verze mikrospínače V4NCT7, který je používán v zámku dveří u novějších typů vozů koncernu Volkswagen (Škoda).
Mikrospínač SPDT s 12,5mm páčkou a kladkou 1-polohový s Faston kontakty
Mikrospínač SPDT s páčkou a jednou stabilní polohou pro montáž na kabel
Mikrospínač SPDT s 51,3mm páčkou 1-polohový s Faston kontakty
Mikrospínač SPDT 1-polohový s 16,6mm kladkou a pájecími kontakty
Mikrospínač SPDT s 17mm kladkou a jednou stabilní polohou pro montáž na kabel
Mikrospínač SPDT s 25,9mm páčkou a kladkou 1-polohový s Faston kontakty
Mikrospínač SPDT bez páčky s pájecímy vývody a max. zatížením 5A / 250VAC
Mikrospínač SPDT bez páčky a jednou stabilní polohou pro montáž na kabel
Mikrospínač SPDT s 24,8mm páčkou 1-polohový s pájecímy kontakty
Mikrospínač SPDT s 24,8mm páčkou 1-polohový s THT kontakty
Mikrospínač SPDT 1-polohový s 16,7mm páčkou a pájecími kontakty
Mikrospínač SPDT 1-polohový s 16,6mm kladkou a THT kontakty
Nastavení